Disinfezione è Sterilizazione

  • SGL Series Steam Sterilizer

    Sterilizatore à Vapore di a Serie SGL

    Cum'è l'unicu centru naziunale di R&D per l'attrezzatura di disinfezione è sterilizazione, SHINVA hè a principale unità di redazzione per u standard naziunale è industriale per a sterilizzazione di attrezzature. Avà SHINVA hè a più grande basa di fabricazione per sterilizazione è disinfettazione in u mondu. SHINVA hà passatu a certificazione di u sistema di qualità ISO9001, CE, ASME è u sistema di gestione di i navi à pressione.

    U sterilizatore à vapore generale serie SGL risponde pienamente à i requisiti di u standard GMP è hè largamente adupratu per a sterilizazione di strumenti, indumenti sterili, tappi in gomma, tappi in alluminiu, materie prime, filtri è mezu di cultura in e zone di ingegneria farmaceutica, medicale è sanitaria, animale laburatoriu è cusì.

  • YQG Series Pharmaceutical Washer

    Lavatrice farmaceutica di a serie YQG

    E rondelle GMP sò sviluppate da SHINVA secondu l'ultime GMP è ponu pre-lavà, lavà, risciacquà è asciugà i prudutti. U prucessu di lavatu hè ripetibile è registrabile, cusì capace di risolve cumpletamente a qualità instabile di u prucessu di lavatu manuale. Questa rondella di serie risponde à i requisiti FDA è UE.

  • GD Series Dry Heat Sterilizer

    Sterilizatore à Calore Seccu Serie GD

    U sterilizatore à calore seccu hè adupratu principalmente per a sterilizazione di materiali resistenti à alte temperature. Utilizza l'aria calda in circulazione cum'è mezu di travagliu per sterilizazione è depirogenazione è risponde à i requisiti GMP cinesi, GMP UE è FDA. Mettite l'articuli in camera, cuminciate u ciclu di sterilizazione, allora u ventilatore chì circula, i tubi di riscaldamentu è e valvole d'aria funzioneranu inseme per un riscaldamentu rapidu. Cù l'aiutu di u ventilatore di circolazione, l'aria calda secca scorre in camera per mezu di HEPA resistente à alta temperatura è forma un flussu d'aria uniforme. L'umidità nantu à a superficia di l'articuli hè purtata da l'aria calda secca è poi hè scaricata fora di a camera. Quandu a temperatura di a camara ghjunghje à un certu valore, a valvula di scarico hè chjusa. L'aria calda secca circula in a camera. Cù l'entrata d'aria fresca intermittente, a camera hà una pressione positiva. Dopu chì a fase di sterilizazione hè finita, l'aria fresca o a valvula di ingressu di l'acqua di raffreddamentu hè aperta per u raffreddamentu. Quandu a temperatura cala à u valore impostatu, e valvule automatiche si chjodenu, è una alarma sonora è visuale hè data per indicazione di apertura di a porta.